İlk başta izmir olarak düşünselerdi..Daha başka olurdu.Durum.Şuanda herkesin konustugu ortada.İstanbul bukadar sunucuyu yemez.İnşallah Kerem'in dediği gibi olur ve SadeceHosting alır.Hem kalite bakımından hemde İstanbul bakımından .. Haftasonuna denk gelmesi nekadar üzücü birşey diğmi