Konu
Nixcon Müşterileri ( Mağdurları ) buluşması
10-05-2008, 11:03:42
#35
Kerem
-Bir ihtimal- Öğleden sonra WoLeRiNe ile birlikte biz de "ortam"a akacağız.
Bu sıkıntılı günlerde dostlarımıza yardımcı olmak, onların sıkıntılarını hafifletmek lazım. Kısmetse görüşebilmek, tanışabilmek dileğiyle...