Radore ile görüşüp bir kampanya yapılırsa çok seviniriz radmin. Ben aradım, R10'a daha önce kampanyalarınız oluyordu, var mı önümüzdeki günlerde yeni kampanya dedim, yok dediler.
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beyler eger nispeten daha ucuz ve kaliteli bir yer arıyorsanız tek alternatifiniz
Mars(sadecehosting.com) kafanız kulağınız ağrımaz bundan sonraki dönemde.

"Ucuz etin yahnisi olmaz" bunu artık anlamış olmanız gerek hala ucuz bişeyler aramayın telekom tekel oldugu sürece bu ülkede.
20-30ytl'nin peşine düşmeyi bırakın artık. 20-30ytl ile ne zengin olursunuz ne fakir olursunuz ama kafanız kulağınız ağrımaz bundan sonra. Şu an yaşadığınız sıkıntı stres zaten bu 20-30ytl nin yüzünden degilmiydi...

iktisatın ve ticaretin temel kuralı :
"Kimse daha dandiğini üretmeden aynı ürünü daha ucuza veremez."

yemişim parasını pulunu diyorsanızda radore hostingi tavsiye ederim.
isterseniz konuşayım onlarla nixcon madurları için özel bir kampanya yaptırayım.