Bu forumda boş konusan ve ortamı alevlendirmeye çalışan bir çok insan var. Nixcon şimdiye kadar oldukça iyiydi ve su an kapanıyor ki bu bütün dclerin başına gelebilecek bir durum. Bu nedenle isterseniz artık eleştirmeyelim. Osmana ben de güveniyorum. Kimse yapamasa Osman çözer bu işi..
Osman beye güvenimiz sonsuz. Hiç aramadım bile. Elinden gelenin en iyisini yapacağına inanıyorum.