Ve istanbuldayım..

İğrenç bir yolculuktu saat 7:30 da gelmem gerekiren 9 da geldim işlere koyulduk arkamızdan yine bir ton atıp tutan olmuş alayınla şu işlerimi halledince tekrar görüşürüz..

Netinternet e bağlı müşteriler telefon ile bilgi alabilir benden..