vbb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
~konu dışı: Sizi izliyorum. Gerek konuşma şekliniz gerek cümle kuruşunuz gerekse özellikle kb.com.tr konularına kb lehindeki cevaplarınız bana kb'den biri olduğunuzu hissettiriyor.
Bir ilginiz var mı?
---------------------------------
Gerek yok. Ne kadar telefon edersek işler o kadar uzar. Size güveniyoruz
bir firmada çalışan birisinin xx ile ne alakası olabilir ? nickime sağ tıklasaydınız açık profilimde hakkımda detaylı bilgi edinebilirdiniz.Sanırım bu yapma gereği duymadınız.
bunun yanında dediğiniz xx firmasından olsam nixcon sunucularımı kurtulacak hayır herkes yorum yapıyoruz bizde yorum yapıyoruz ve elimizden geldiği kadar saygı çercevesi içinde.