• 04-07-2009, 03:50:13
    #1
    arkadaslar N85 almayı dusunuyorum nokıa kullanan arkadaslar varsa yorum belırtırseler cok sevınecegım nokıa dan şaşmak ıstemıyorum...

    3G > WİRELES>5 MP

    Bıraz once baktım bır cok ozellıgı mevcut..cok hosuma gıttı kullanan arkadaslar ne yanı kotu ne yanı iyi yorum yaparsalar cok sevınecegım..telefonu alıp almamam telefonu kullanan arkadasların yorumlarına baglı aslında.yada telefonlardan ıyı anlyan arakdas varsa özellıklerıne bakıp yorum yaparsa cok sevınecegım aldıktan sonra pişman olmak ıstemıyorumda
  • 04-07-2009, 04:40:39
    #2
    n78 ile birlikte çıkmışlardı..deneme fırsatım olmuştu...n95 gibi bir telefon özellikleri iyi ama sıfır alacam diyorsan o fiyata n95 al
  • 04-07-2009, 11:18:56
    #3
    yok kardes kullanılmıs ama garantısı hala devam eden ucuza bulmayı dusunuyorum sıfırına guc yetmez baya var :S ama okadar para verdıkten sonra pısman olmak ıstemıyorum aa suda olsaydı keske bu da olsaydı demek ıstmeıyorum..kızaklı olması kafamı karıstırdı kızagı surtunme vb bısey yaparmı acep
  • 04-07-2009, 11:34:35
    #4
    Üyeliği durduruldu
    sürekli mesajlaşıyormusun ?
  • 04-07-2009, 21:06:50
    #5
    Cepturkey'n ne demek istediğini anlamış gibiyim...

    Kızaklı bir nokia kullanıyordum 3 öncesine kadar 2007 den bu yana onu kullanıyordum telefonu başkası alsa sıfır sanardı o kadar temiz kullanırım çok çok aşırı mesajlaşmam...Ama telefonu ablama verdim kendim başke telefon aldım kızağı 2 haftada mahvoldu...

    Çok mesajlaşmam tak şak açmam kızağını diyorsan güzel telefon...Ama habire açarım çok kullanıyorum dyorsan düz n79 tarzı telefon al kızaksız.
  • 04-07-2009, 21:38:14
    #6
    cok mesajlasmam fakat sureklı acar kaparım ben duramam ..N82 alsam N79 dan daha iyi degilmı ? N82
  • 04-07-2009, 21:50:40
    #7
    Eğerki aynı fiyata bulursan n82 al ama arasında çok fark varsa n79 al çünkü 1 tane falan sanırım farkı var bşka hiç bir farkı yok n82 nin hatta n79 8 gb'ta kadar destekliyor daha hafif daha ince...Ve ikisininde sanırım siyah rengi var alırsanda siyah al derim daha karizma duruyorlar ama arada 50 tl fark varsa yine n79 al derim...aynılar çünkü
    mobiletişim | cep telefonu satın alma rehberi a girip iki modeli karşılaştır...sonuca göre seninde fikrin değişecektir.Kardeşime bu iki telefondan birini alacaktım 2 hafta sonra gelir demişti nokia...doğum günü olduğu için n78 almıştım o zaman bunları baya araştırmıştım
  • 04-07-2009, 22:36:25
    #8
    Üyeliği durduruldu
    mhmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cok mesajlasmam fakat sureklı acar kaparım ben duramam ..N82 alsam N79 dan daha iyi degilmı ? N82
    aç-kapa dayanmaz kızak en saglam kızak samsungda

    n82 2.elini dün bir dükkanda rast geldim 250 tl verdiler fiyatları ahım şahım değil ama telefonun teknosa fiyatı 899 tl
  • 04-07-2009, 23:13:05
    #9
    valla kardes burda n82 ıkıncı elıne temız 400 tl deseker tak verırım....n82 de kı fotograf kalıtesı n79 dayokmus sanırsam bıde tus takımı kullanumında zorluklar meydana gelıyormus aceba n79 kullanan arkadas varmı buralarda yorum yapsa

    n79 gorunum bakımında n82 den oldukca ıyı ozellıklerıde aynı gıbı fakat fotograf cekme kalıtesı dusuk dıyorlar.