valla kardes burda n82 ıkıncı elıne temız 400 tl deseker tak verırım....n82 de kı fotograf kalıtesı n79 dayokmus sanırsam bıde tus takımı kullanumında zorluklar meydana gelıyormus aceba n79 kullanan arkadas varmı buralarda yorum yapsa

n79 gorunum bakımında n82 den oldukca ıyı ozellıklerıde aynı gıbı fakat fotograf cekme kalıtesı dusuk dıyorlar.