arkadaslar N85 almayı dusunuyorum nokıa kullanan arkadaslar varsa yorum belırtırseler cok sevınecegım nokıa dan şaşmak ıstemıyorum...

3G > WİRELES>5 MP

Bıraz once baktım bır cok ozellıgı mevcut..cok hosuma gıttı kullanan arkadaslar ne yanı kotu ne yanı iyi yorum yaparsalar cok sevınecegım..telefonu alıp almamam telefonu kullanan arkadasların yorumlarına baglı aslında.yada telefonlardan ıyı anlyan arakdas varsa özellıklerıne bakıp yorum yaparsa cok sevınecegım aldıktan sonra pişman olmak ıstemıyorumda