mhmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cok mesajlasmam fakat sureklı acar kaparım ben duramam ..N82 alsam N79 dan daha iyi degilmı ? N82
aç-kapa dayanmaz kızak en saglam kızak samsungda

n82 2.elini dün bir dükkanda rast geldim 250 tl verdiler fiyatları ahım şahım değil ama telefonun teknosa fiyatı 899 tl