Konu
Nokıa N85 kullanan.>.öneri !
04-07-2009, 21:38:14
#6
mhmet
cok mesajlasmam fakat sureklı acar kaparım ben duramam ..N82 alsam N79 dan daha iyi degilmı ? N82