Cepturkey'n ne demek istediğini anlamış gibiyim...
Kızaklı bir nokia kullanıyordum 3 öncesine kadar 2007 den bu yana onu kullanıyordum telefonu başkası alsa sıfır sanardı o kadar temiz kullanırım çok çok aşırı mesajlaşmam...Ama telefonu ablama verdim kendim başke telefon aldım kızağı 2 haftada mahvoldu...
Çok mesajlaşmam tak şak açmam kızağını diyorsan güzel telefon...Ama habire açarım çok kullanıyorum dyorsan düz n79 tarzı telefon al kızaksız.