Nokıa N85 kullanan.>.öneri !
10
●1.614
- 07-07-2009, 15:26:41hemen n85 izlenimlerimi aktarayım.
cihazın görünümü gayet kibar ve şık kızağı biraz zorluyor ama kızağın altından çıkan tuş kombinasyonu mükemmel lakin kızağın üzerindeki yes no ve "c" tuşu hoşuma gitmedi kullanımı mesaj yazmak için özellikle benim gibi hızlı yazan ve c sil tuşunu kullananlar için kullanışsınız onun dışında navigasyon tuşları güzel ve kullanışlı (n95 ten daha kullanışlı çünkü oval hareketler yaptığında basmandan dahi algılıyor ve navigasyonda dönüş yapılabilyor) ama ön plana çıkan özelliği tasarım ve kibarlığı bunun dışında kamera ve görüntü kalitesi arıyorsan n serisinde n958gb'ın üstüne çıkmadı daha ( 8MP ler hariç) ekran boyutu olarak n95 8gb biraz daha geniş kısaca özetlemek gerekirse özellik arıyorsan ve birazda bol parça ve program arıyorsan n95 derim ama tasarım ve kibarlık arıyorsan n85 derim.