Eğerki aynı fiyata bulursan n82 al ama arasında çok fark varsa n79 al çünkü 1 tane falan sanırım farkı var bşka hiç bir farkı yok n82 nin hatta n79 8 gb'ta kadar destekliyor daha hafif daha ince...Ve ikisininde sanırım siyah rengi var alırsanda siyah al derim daha karizma duruyorlar ama arada 50 tl fark varsa yine n79 al derim...aynılar çünkü
mobiletişim | cep telefonu satın alma rehberi a girip iki modeli karşılaştır...sonuca göre seninde fikrin değişecektir.Kardeşime bu iki telefondan birini alacaktım 2 hafta sonra gelir demişti nokia...doğum günü olduğu için n78 almıştım o zaman bunları baya araştırmıştım