• 30-09-2015, 15:09:03
    #19
    CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dayıoğlu zenfone 6 alsak mı ne diyon.
    Kullanmadığım için yorum yapmam doğru olmaz.
  • 30-09-2015, 18:52:19
    #20
    CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dayıoğlu zenfone 6 alsak mı ne diyon.
    ben zenfone 6 kullanıyorum gayet güzel hızlı
  • 30-09-2015, 18:56:03
    #21
    BoraBozdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben zenfone 6 kullanıyorum gayet güzel hızlı
    satsana bana. sana iphone 4s 16 gb veririm.
  • 30-09-2015, 19:00:33
    #22
    CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    satsana bana. sana iphone 4s 16 gb veririm.
    iphone'da var bende ama satmam o telefonu.toplamda kırlımaz jelatını,kılıf vs. vs 970TL ödedim ona 5Yıl garantisi var patlama vs. elektrik ile yandıgında su temasıda vardı galiba ilk 6 ay ücretsiz olarak tamir ediliyor.yani kısacası çok memnunum SATMAM !
  • 30-09-2015, 19:03:04
    #23
    BoraBozdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iphone'da var bende ama satmam o telefonu.toplamda kırlımaz jelatını,kılıf vs. vs 970TL ödedim ona 5Yıl garantisi var patlama vs. elektrik ile yandıgında su temasıda vardı galiba ilk 6 ay ücretsiz olarak tamir ediliyor.yani kısacası çok memnunum SATMAM !
    sat sat. ne etcen mezara mı götüreceksin.
  • 30-09-2015, 19:05:05
    #24
    CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sat sat. ne etcen mezara mı götüreceksin.
    yok asla asla ve asla ! SATMAM !
  • 30-09-2015, 22:05:59
    #25
    gm 4g aldım çok hoşuma gitti, tavsiye ederim.
  • 30-09-2015, 22:24:42
    #26
    asus candır gerisi heyecan.
    Zenfone 6 kullanıcısıydım , parasal sıkıntılar yüzünden arakdaşa sattım telefon büyük olmasının dışında hiçbir sorunu yoktu. Çoğu serilerde sarj problemlerı vs olabiliyor bunuda genelde değişim ile hallediyorlar.

    Zenfone 2'ye gelecek olursak borçlarım bittiğinde piyasada kalırsa 32 GB almaya talibim açıkcası performans açısından gayet iyi ve asus garantili bir telefon. Şekline şemaline takılmayacaksın arkadaş teknoloji denildiğinde kendi segmentindeki liderliğine bakacaksın. Çokta kötü bir tasarımı yok en azından piyasadaki birçok telefonun tasarım klonu değil bu cihaz. Dediğim gibi borçlarımı bititrir bitirmez alıcısıyım Zenfone 2'nin..
  • 30-09-2015, 23:50:00
    #27
    Şahsen Asus 6 kullanıyorum son derece memnunum. Hız olarak ve ısınma sıkıntısı yok telefonu aşırı yoran bir insanım henüz öyle aman aman bir ısınma söz konusu dahi olmadı.

    Zenfone 2 işlemci olarak biraz daha iyi fakat büyük ekran istiyorsanız kesinlikle 6 derim