CengizYurek adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Zenfone 2 Almayı Düşünüyorum ?
32
●2.003
- 30-09-2015, 18:52:19ben zenfone 6 kullanıyorum gayet güzel hızlıCengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-09-2015, 18:56:03satsana bana. sana iphone 4s 16 gb veririm.BoraBozdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-09-2015, 19:00:33iphone'da var bende ama satmam o telefonu.toplamda kırlımaz jelatını,kılıf vs. vs 970TL ödedim ona 5Yıl garantisi var patlama vs. elektrik ile yandıgında su temasıda vardı galiba ilk 6 ay ücretsiz olarak tamir ediliyor.yani kısacası çok memnunum SATMAM !CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-09-2015, 19:03:04sat sat. ne etcen mezara mı götüreceksin.BoraBozdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-09-2015, 19:05:05yok asla asla ve asla ! SATMAM !CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-09-2015, 22:24:42asus candır gerisi heyecan.
Zenfone 6 kullanıcısıydım , parasal sıkıntılar yüzünden arakdaşa sattım telefon büyük olmasının dışında hiçbir sorunu yoktu. Çoğu serilerde sarj problemlerı vs olabiliyor bunuda genelde değişim ile hallediyorlar.
Zenfone 2'ye gelecek olursak borçlarım bittiğinde piyasada kalırsa 32 GB almaya talibim açıkcası performans açısından gayet iyi ve asus garantili bir telefon. Şekline şemaline takılmayacaksın arkadaş teknoloji denildiğinde kendi segmentindeki liderliğine bakacaksın. Çokta kötü bir tasarımı yok en azından piyasadaki birçok telefonun tasarım klonu değil bu cihaz. Dediğim gibi borçlarımı bititrir bitirmez alıcısıyım Zenfone 2'nin..