Şahsen Asus 6 kullanıyorum son derece memnunum. Hız olarak ve ısınma sıkıntısı yok telefonu aşırı yoran bir insanım henüz öyle aman aman bir ısınma söz konusu dahi olmadı.
Zenfone 2 işlemci olarak biraz daha iyi fakat büyük ekran istiyorsanız kesinlikle 6 derim