asus candır gerisi heyecan.
Zenfone 6 kullanıcısıydım , parasal sıkıntılar yüzünden arakdaşa sattım telefon büyük olmasının dışında hiçbir sorunu yoktu. Çoğu serilerde sarj problemlerı vs olabiliyor bunuda genelde değişim ile hallediyorlar.

Zenfone 2'ye gelecek olursak borçlarım bittiğinde piyasada kalırsa 32 GB almaya talibim açıkcası performans açısından gayet iyi ve asus garantili bir telefon. Şekline şemaline takılmayacaksın arkadaş teknoloji denildiğinde kendi segmentindeki liderliğine bakacaksın. Çokta kötü bir tasarımı yok en azından piyasadaki birçok telefonun tasarım klonu değil bu cihaz. Dediğim gibi borçlarımı bititrir bitirmez alıcısıyım Zenfone 2'nin..