Zenfone 2 Almayı Düşünüyorum ?
32
●2.003
- 30-09-2015, 12:37:52LG G3 Beat modelini almıştım şebeke sorunu çok vardı 5 dkda bi gidiyordu.selcukg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-09-2015, 12:43:21Performansını bilmiyorum ama tasarım olarak sınıfta kalmış bir cihaz.
- 30-09-2015, 13:12:28Üyeliği durdurulduBeat ile g3 arasında çok fark var, artı olarak elektronik şans işi.. belki o koliden sadece sizinkinde şebeke sorunu çıktı. Bilemezsiniz..wmprx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-09-2015, 15:05:20Aynen g3 ile g3 beat arasında çok fark var. Koli sorunu olduğunu sanmıyorum çünkü ilk aldığımı geri götürdüm başka bitane verdi o da aynıydıselcukg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-09-2015, 15:07:52Üyeliği durdurulduCihazlar seri olarak geliyor. Bazı serilerde aynı problemler olabiliyor.Mesela g3'lerin 501ve 502 serilerinde şarjda ısınmadan dolayı kulaklık girişinin yanında çatlaklar oluyordu. ama 504 serilerinde o problemin önüne geçtiler. Şu an 504 ve üzeri serilerde o sorun yok.Muhtemelen şebeke sorunununda önüne geçmişlerdir.
- 30-09-2015, 15:07:53dayıoğlu zenfone 6 alsak mı ne diyon.Mustafa Maşa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle