• 28-09-2015, 16:36:04
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Lg G3 al kafan rahat etsin.
  • 30-09-2015, 12:37:52
    #11
    selcukg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lg G3 al kafan rahat etsin.
    LG G3 Beat modelini almıştım şebeke sorunu çok vardı 5 dkda bi gidiyordu.
  • 30-09-2015, 12:43:21
    #12
    Performansını bilmiyorum ama tasarım olarak sınıfta kalmış bir cihaz.
  • 30-09-2015, 13:12:28
    #13
    Üyeliği durduruldu
    wmprx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    LG G3 Beat modelini almıştım şebeke sorunu çok vardı 5 dkda bi gidiyordu.
    Beat ile g3 arasında çok fark var, artı olarak elektronik şans işi.. belki o koliden sadece sizinkinde şebeke sorunu çıktı. Bilemezsiniz..
  • 30-09-2015, 13:39:35
    #14
    zenfone 2 aldım yeni telefon ucuyo sarj sorunu var hemen bitiyo abi yarım gün diyebilirim kullanmaya baglı tabi birazda kaba oyunlar felan felaket oynanıyor. Lg g3 ten iyi bence.
  • 30-09-2015, 15:05:20
    #15
    selcukg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beat ile g3 arasında çok fark var, artı olarak elektronik şans işi.. belki o koliden sadece sizinkinde şebeke sorunu çıktı. Bilemezsiniz..
    Aynen g3 ile g3 beat arasında çok fark var. Koli sorunu olduğunu sanmıyorum çünkü ilk aldığımı geri götürdüm başka bitane verdi o da aynıydı
  • 30-09-2015, 15:07:52
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Cihazlar seri olarak geliyor. Bazı serilerde aynı problemler olabiliyor.Mesela g3'lerin 501ve 502 serilerinde şarjda ısınmadan dolayı kulaklık girişinin yanında çatlaklar oluyordu. ama 504 serilerinde o problemin önüne geçtiler. Şu an 504 ve üzeri serilerde o sorun yok.Muhtemelen şebeke sorunununda önüne geçmişlerdir.
  • 30-09-2015, 15:07:53
    #17
    Mustafa Maşa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şebeke gidip gelme problemi var. Donanımhaber kullanıcılarının oluşturduğu ana konuyu okumadan almanı tavsiye etmem.

    Not : Zenfone 2 kullanıcısıyım.
    dayıoğlu zenfone 6 alsak mı ne diyon.
  • 30-09-2015, 15:08:45
    #18
    Zenfone 5 ile kıyas edilirse şarjı ve diğer genel kullanım durumu nasıl?