zenfone 2 aldım yeni telefon ucuyo sarj sorunu var hemen bitiyo abi yarım gün diyebilirim kullanmaya baglı tabi birazda kaba oyunlar felan felaket oynanıyor. Lg g3 ten iyi bence.