• 01-10-2015, 00:49:59
    #28
    Zen 5 kullanıyorum hatta şirket telefonumuda zen 5 aldım o derece güzel ve hızlı
    Zen 2 bataryayı biraz fazla yiyor ama hakkını veriyor başka bir kelimeye gerek yok alabilirsin memnun kalırsın
  • 01-10-2015, 16:05:06
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Zenfone 2 kullanıyorum. 1700 1800 liralık telefonlarla kıyaslanacak bir performansa sahip. Şuana kadar çoğu oyunu denedim hiç kasma vs. olmadı. Sarj konusunda hiç tereddütün olmasın bence 3000 mA batarya gayet yeterli oluyor. Hızlı sarj özelliği tatmin edici. Hesaplarıma göre 30 dakikada %40 dolum yapıyor Uzun lafın kısası harika bir cihaz
  • 02-10-2015, 12:47:28
    #30
    1100 civarı bir paraya aldım. Gayet iyi cihaz bende kullanıyorum
  • 01-09-2016, 10:15:27
    #31
    ilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zenfone 2 32 gb almayı düşünüyorum sizce nasıl
    zenfone2 laser veya zenfone3 laser
  • 01-09-2016, 10:56:08
    #32
    Bende kullanıyorum çok güzel bir cihaz hiç sorun yok bir sene oldu alalı hala bir kasma yavaşlama hiç yok işlemci ısınması yok denecek kadar az. Android alacaksan bu cihaz tam bir fiyat performans telefonu. Özellikle kulaklığı ile müzik dinle bas sesine doyamazsın.

    ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 01-09-2016, 18:08:09
    #33
    Asus zenfone 2 laser kullanıyorum. Mükemmel bi fiyat performans ürünü herkese oneririm