Zen 5 kullanıyorum hatta şirket telefonumuda zen 5 aldım o derece güzel ve hızlı
Zen 2 bataryayı biraz fazla yiyor ama hakkını veriyor başka bir kelimeye gerek yok alabilirsin memnun kalırsın
Zenfone 2 Almayı Düşünüyorum ?
32
●2.003
- 01-10-2015, 00:49:59
- 01-10-2015, 16:05:06Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Zenfone 2 kullanıyorum. 1700 1800 liralık telefonlarla kıyaslanacak bir performansa sahip. Şuana kadar çoğu oyunu denedim hiç kasma vs. olmadı. Sarj konusunda hiç tereddütün olmasın bence 3000 mA batarya gayet yeterli oluyor. Hızlı sarj özelliği tatmin edici. Hesaplarıma göre 30 dakikada %40 dolum yapıyor
Uzun lafın kısası harika bir cihaz
- 01-09-2016, 10:15:27zenfone2 laser veya zenfone3 laserilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-09-2016, 10:56:08Bende kullanıyorum çok güzel bir cihaz hiç sorun yok bir sene oldu alalı hala bir kasma yavaşlama hiç yok işlemci ısınması yok denecek kadar az. Android alacaksan bu cihaz tam bir fiyat performans telefonu. Özellikle kulaklığı ile müzik dinle bas sesine doyamazsın.
ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi - 01-09-2016, 18:08:09Asus zenfone 2 laser kullanıyorum. Mükemmel bi fiyat performans ürünü herkese oneririm
Uzun lafın kısası harika bir cihaz