Zenfone 2 kullanıyorum. 1700 1800 liralık telefonlarla kıyaslanacak bir performansa sahip. Şuana kadar çoğu oyunu denedim hiç kasma vs. olmadı. Sarj konusunda hiç tereddütün olmasın bence 3000 mA batarya gayet yeterli oluyor. Hızlı sarj özelliği tatmin edici. Hesaplarıma göre 30 dakikada %40 dolum yapıyor Uzun lafın kısası harika bir cihaz