• 07-09-2015, 15:57:38
    #1
    Zenfone 2 32 gb almayı düşünüyorum sizce nasıl
  • 07-09-2015, 16:33:34
    #2
    zenfone5 ' in süper olmasını göz önüne alırsak zenfone2 harikadır
  • 07-09-2015, 17:28:11
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zenfone 2 32 gb almayı düşünüyorum sizce nasıl
    Ben kullanıyorum kardeşim. Merak ettiğin ne varsa sorabilirsin.
  • 07-09-2015, 17:33:44
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bende Kulanıyorum Suana kadar Kulandıgım yaklasık 10 Android Ve apple telefone Gore en iyisi diyebilirim
  • 07-09-2015, 17:34:50
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tasarım konusunda sınıfta kalmış bir cihaz. Ama performans açısından gayet başarılı, o yüzden tasarım benim için pekte önemli değil diyorsan alabilirsin.
  • 07-09-2015, 20:08:30
    #6
    Kesinlikle performans açısından güvenebilirsin. Tasarım açısından sadece malzeme kalitesi olarak biraz düşük tutulmuş.

    Alırken dikkat etmen gereken 2 şey var

    1- Ölü pikselleri mutlaka kontrol et
    2- Telefonun alt kısmında ekranın bir tarafında hafif bir kalkıklık oluyor. Karşıdan başında belli olmuyor fakat alttan çok dikkatli bakılınca belli oluyor.
  • 07-09-2015, 20:21:47
    #7
    iphone dan vazgecme derim ))
  • 07-09-2015, 21:34:59
    #8
    iphone 5im vardı sattım aldım iphoneu 2,5 yıl kullandım...artık piskopata bağlamıştım deli ediyordu beni iphone bazı konularda. Sattım zenfone 2 32gb aldım herşeyi ile mükemmel bir cihaz en büyük keyfi şarz cihazı ile yapışık dolaşmaktan kurtardı beni , performansı çok iyi, itunes denen illetten kurtuluyorsun benim gibi sürekli pc den dosya alman gerekiyorsa çok avantajlı zaman konusunda.Aklıma gelen avantajlar bunlar sormak istediklerini keyifle cevaplarım. Saygılar selamlar...
  • 07-09-2015, 21:36:07
    #9
    Şebeke gidip gelme problemi var. Donanımhaber kullanıcılarının oluşturduğu ana konuyu okumadan almanı tavsiye etmem.

    Not : Zenfone 2 kullanıcısıyım.