Zenfone 2 Almayı Düşünüyorum ?
32
●2.003
- 07-09-2015, 17:28:11Üyeliği durdurulduBen kullanıyorum kardeşim. Merak ettiğin ne varsa sorabilirsin.ilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-09-2015, 17:33:44Üyeliği durdurulduBende Kulanıyorum Suana kadar Kulandıgım yaklasık 10 Android Ve apple telefone Gore en iyisi diyebilirim
- 07-09-2015, 17:34:50Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Tasarım konusunda sınıfta kalmış bir cihaz. Ama performans açısından gayet başarılı, o yüzden tasarım benim için pekte önemli değil diyorsan alabilirsin.
- 07-09-2015, 20:08:30Kesinlikle performans açısından güvenebilirsin. Tasarım açısından sadece malzeme kalitesi olarak biraz düşük tutulmuş.
Alırken dikkat etmen gereken 2 şey var
1- Ölü pikselleri mutlaka kontrol et
2- Telefonun alt kısmında ekranın bir tarafında hafif bir kalkıklık oluyor. Karşıdan başında belli olmuyor fakat alttan çok dikkatli bakılınca belli oluyor. - 07-09-2015, 21:34:59iphone 5im vardı sattım aldım iphoneu 2,5 yıl kullandım...artık piskopata bağlamıştım deli ediyordu beni iphone bazı konularda. Sattım zenfone 2 32gb aldım herşeyi ile mükemmel bir cihaz en büyük keyfi şarz cihazı ile yapışık dolaşmaktan kurtardı beni
, performansı çok iyi, itunes denen illetten kurtuluyorsun benim gibi sürekli pc den dosya alman gerekiyorsa çok avantajlı zaman konusunda.Aklıma gelen avantajlar bunlar sormak istediklerini keyifle cevaplarım. Saygılar selamlar...
- 07-09-2015, 21:36:07Şebeke gidip gelme problemi var. Donanımhaber kullanıcılarının oluşturduğu ana konuyu okumadan almanı tavsiye etmem.
Not : Zenfone 2 kullanıcısıyım.