iphone 5im vardı sattım aldım iphoneu 2,5 yıl kullandım...artık piskopata bağlamıştım deli ediyordu beni iphone bazı konularda. Sattım zenfone 2 32gb aldım herşeyi ile mükemmel bir cihaz en büyük keyfi şarz cihazı ile yapışık dolaşmaktan kurtardı beni , performansı çok iyi, itunes denen illetten kurtuluyorsun benim gibi sürekli pc den dosya alman gerekiyorsa çok avantajlı zaman konusunda.Aklıma gelen avantajlar bunlar sormak istediklerini keyifle cevaplarım. Saygılar selamlar...