Cihazlar seri olarak geliyor. Bazı serilerde aynı problemler olabiliyor.Mesela g3'lerin 501ve 502 serilerinde şarjda ısınmadan dolayı kulaklık girişinin yanında çatlaklar oluyordu. ama 504 serilerinde o problemin önüne geçtiler. Şu an 504 ve üzeri serilerde o sorun yok.Muhtemelen şebeke sorunununda önüne geçmişlerdir.