wmprx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
LG G3 Beat modelini almıştım şebeke sorunu çok vardı 5 dkda bi gidiyordu.
Beat ile g3 arasında çok fark var, artı olarak elektronik şans işi.. belki o koliden sadece sizinkinde şebeke sorunu çıktı. Bilemezsiniz..