BoraBozdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iphone'da var bende ama satmam o telefonu.toplamda kırlımaz jelatını,kılıf vs. vs 970TL ödedim ona 5Yıl garantisi var patlama vs. elektrik ile yandıgında su temasıda vardı galiba ilk 6 ay ücretsiz olarak tamir ediliyor.yani kısacası çok memnunum SATMAM !
sat sat. ne etcen mezara mı götüreceksin.