satsana bana. sana iphone 4s 16 gb veririm.
iphone'da var bende ama satmam o telefonu.toplamda kırlımaz jelatını,kılıf vs. vs 970TL ödedim ona 5Yıl garantisi var patlama vs. elektrik ile yandıgında su temasıda vardı galiba ilk 6 ay ücretsiz olarak tamir ediliyor.yani kısacası çok memnunum SATMAM !