• 05-09-2012, 15:09:05
    256mb ram yerine 512 olsaydı tadından yenmezdi. Birde garantisi olmaması gerçekten dezavantaj beni tedirgin eden nokta orası
  • 05-09-2012, 15:13:27
    saglamkazanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    256mb ram yerine 512 olsaydı tadından yenmezdi. Birde garantisi olmaması gerçekten dezavantaj beni tedirgin eden nokta orası
    ürünü 1 aydır kullanıyorum sorun yok hocam. Eğer jelatini çıkarmadığınız taktirde 1 hafta denersiniz sorunu var ise değişim yaparım
  • 05-09-2012, 15:34:39
    C4N
    Üyeliği durduruldu
    İşlemci iyi olmadıktan sonra isterse 2GB ram olsun yine telefon kasar. 800mhz işlemciye göre 256mb ram bence iyi. Galaxy Ace var bende, 290mb ram var 832mhz işlemci var. Gayet güzel o kadar yükleniyorum ara sıra kasma yapıyor.
  • 05-09-2012, 16:14:02
    Bence güzel bir ürüne benziyor, hayırlı satışlar.
  • 05-09-2012, 16:14:17
    1 adet daha satıldı. Ödeme alındı KARGO bilgilerinin gelmesini bekliyorum 10 dakika sonra kargoya teslim ediyorum
  • 05-09-2012, 16:18:36
    alanların yorumlarını görmek isterim..
  • 05-09-2012, 16:54:49
    ilahicenneti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alanların yorumlarını görmek isterim..
    1 kişi elden aldı nickini bilmiyorum yorum atarsa sevinirim. diğer 1 kişi kargolandı yarın eline ulaşır ve onunda değerli yorumunu bekliyorum. Diğer kişi ödemesini yaptı ama kargo bilgilerini daha vermedi onunda kargosu bugun yetişirse yarın elinde olur ve yorumlarını bekleriz
  • 05-09-2012, 17:00:13
    GodofWar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ürünü 1 aydır kullanıyorum sorun yok hocam. Eğer jelatini çıkarmadığınız taktirde 1 hafta denersiniz sorunu var ise değişim yaparım
    1 haftada zaten sorun olmaz önemli olan aylar sonra çıkan arızalarda telefonun elimizde patlamaması.
  • 05-09-2012, 17:03:32
    saglamkazanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 haftada zaten sorun olmaz önemli olan aylar sonra çıkan arızalarda telefonun elimizde patlamaması.
    Bugün galaxy s3 aldım sıfır kutusunu açtık alet ahizesi ses vermiyordu. Hemen başka bir kutu açtık o cihazı bana verdiler. Yani sıfır alsan süper güvenilir bir siteden yine sorunlu çıkabilir. Arkadaş iyi niyetli deneyip yolluyor sana çokta iyi yapıyor bence.