saglamkazanc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
256mb ram yerine 512 olsaydı tadından yenmezdi. Birde garantisi olmaması gerçekten dezavantaj beni tedirgin eden nokta orası
ürünü 1 aydır kullanıyorum sorun yok hocam. Eğer jelatini çıkarmadığınız taktirde 1 hafta denersiniz sorunu var ise değişim yaparım