İşlemci iyi olmadıktan sonra isterse 2GB ram olsun yine telefon kasar. 800mhz işlemciye göre 256mb ram bence iyi. Galaxy Ace var bende, 290mb ram var 832mhz işlemci var. Gayet güzel o kadar yükleniyorum ara sıra kasma yapıyor.