ilahicenneti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
alanların yorumlarını görmek isterim..
1 kişi elden aldı nickini bilmiyorum yorum atarsa sevinirim. diğer 1 kişi kargolandı yarın eline ulaşır ve onunda değerli yorumunu bekliyorum. Diğer kişi ödemesini yaptı ama kargo bilgilerini daha vermedi onunda kargosu bugun yetişirse yarın elinde olur ve yorumlarını bekleriz