• 20-12-2010, 15:26:08
    #19
    sunucuoptimizasyon.com
    GARMONSU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende 2. el düşünmüştüm ilk başta ama sonradan sıfır aldım 2.5 ay oldu alalı dell inspiron 1018 modelini kullanıyorum 5.5 saat şarjı gidiyor hala daha tık ses yok galiba fan yok bilgisayarda çok hoşuma gitti bu model sanada önerebilirim.

    http://www.vatanbilgisayar.com/dell-...spx?I_ID=48108
    Evet dell de tercihlerim arasında ama tasarımı hoşuma gitmiyor.
  • 21-12-2010, 16:37:08
    #20
    sunucuoptimizasyon.com
    Evet son kararımı verdim vatanda samsung n150 485 tl ye düşmüş, fırsat bu fırsat bu akşam alacağım Lg dense samsungun tasarımı daha hoşuma gitti.
  • 21-12-2010, 17:20:06
    #21
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet son kararımı verdim vatanda samsung n150 485 tl ye düşmüş, fırsat bu fırsat bu akşam alacağım Lg dense samsungun tasarımı daha hoşuma gitti.
    Türk Telekom'un verdiği kontratlı netbooklar var. Onları düşündün mü? Onlarda uygun fiyata geliyor birde ev telefonuna mecburen fatura ödüyorsan eğer buda mantıklı gelebilir belki?
  • 21-12-2010, 17:31:53
    #22
    sunucuoptimizasyon.com
    kratos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türk Telekom'un verdiği kontratlı netbooklar var. Onları düşündün mü? Onlarda uygun fiyata geliyor birde ev telefonuna mecburen fatura ödüyorsan eğer buda mantıklı gelebilir belki?
    Telekoma tek kuruş kaptırmak istemiyorum dostum Peşin para varken onların tahahüt saçmalıklarına girmek istemem.
  • 21-12-2010, 23:23:37
    #23
    sunucuoptimizasyon.com
    Samsung N150 aldım gayet güzel bir netbook.
  • 22-12-2010, 00:12:51
    #24
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Samsung N150 aldım gayet güzel bir netbook.
    o zaman hayırlı olsun güle güle kullan gakgoş

    Bu arada samsung'un N210 modelinide beğeniyorum keşke şuan aldığınız fiyattaki gibi ucuz olsa
  • 22-12-2010, 00:45:27
    #25
    sunucuoptimizasyon.com
    GARMONSU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o zaman hayırlı olsun güle güle kullan gakgoş

    Bu arada samsung'un N210 modelinide beğeniyorum keşke şuan aldığınız fiyattaki gibi ucuz olsa
    Teşekkürler.

    Kampanyaları takip etmek gerek, ben lg almaya karar vermiştim ama içime pek sinmiyorduki vatan hemen bu sabah samsungları sabit kura bağlamış 60 lira birden düşmüş fiyat.
  • 22-12-2010, 00:50:40
    #26
    netbook!dan verım alamazsın ama mobilitesi iyi, asus eee pc var, tatile, gezmeye vs gıdersen yanında tasıması kolay ve sarjı uzun gıdıyor
  • 22-12-2010, 00:54:59
    #27
    sunucuoptimizasyon.com
    AlwaysFc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    netbook!dan verım alamazsın ama mobilitesi iyi, asus eee pc var, tatile, gezmeye vs gıdersen yanında tasıması kolay ve sarjı uzun gıdıyor
    Zaten performans beklemiyorum, notebookum var monster marka. İşe giderken onu götürmek ölüm daha hafif birşey beden sağlığım için iyi olacak