GARMONSU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o zaman hayırlı olsun güle güle kullan gakgoş

Bu arada samsung'un N210 modelinide beğeniyorum keşke şuan aldığınız fiyattaki gibi ucuz olsa
Teşekkürler.

Kampanyaları takip etmek gerek, ben lg almaya karar vermiştim ama içime pek sinmiyorduki vatan hemen bu sabah samsungları sabit kura bağlamış 60 lira birden düşmüş fiyat.