AlwaysFc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
netbook!dan verım alamazsın ama mobilitesi iyi, asus eee pc var, tatile, gezmeye vs gıdersen yanında tasıması kolay ve sarjı uzun gıdıyor
Zaten performans beklemiyorum, notebookum var monster marka. İşe giderken onu götürmek ölüm daha hafif birşey beden sağlığım için iyi olacak