• 18-12-2010, 23:01:05
    #1
    sunucuoptimizasyon.com
    2 bilgisayar artık yetmiyor 3.bilgisayarı almak durumundayım hantal masaüstü yada pahalı bir notebook almak yerine 2.el temiz bir netbook almak istiyorum.

    Marka, model, alınma tarihi, fiyat ve fotoğraflardan oluşan bilgilerinizi gönderirsen inceleme fırsatım olabilir.
  • 19-12-2010, 00:46:06
    #2
    Platin üye
    Bütçen nasıl?
    Eğer iyise şunu öneririm, daha iyisini bulamazsın.
    http://www.vatanbilgisayar.com/asus-...spx?I_ID=51092
  • 19-12-2010, 00:50:19
    #3
    sunucuoptimizasyon.com
    saka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bütçen nasıl?
    Eğer iyise şunu öneririm, daha iyisini bulamazsın.
    http://www.vatanbilgisayar.com/asus-...spx?I_ID=51092
    Üstad asus netbookta ilk tercihim olurdu her zaman ama fiyat pahalı. Ben maksimum 450-500 lira gibi bir bütçe ayırdım, temiz 2.el bulabilirsem dahada tasarruf ederim daha çanta falanda alacağım çünkü.
  • 19-12-2010, 00:59:46
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Sahibinden.com a bak 350-400 e rahat bulursun ikinci el
  • 19-12-2010, 01:05:09
    #5
    sunucuoptimizasyon.com
    ForumTrk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sahibinden.com a bak 350-400 e rahat bulursun ikinci el
    Kredi kartı kullanmıyorum maalesef.
  • 19-12-2010, 02:13:20
    #6
    sunucuoptimizasyon.com
    Bir arkadaştan lg x140 sıfır değişim ürünü buldum fiyat 500 tl ama 450 tl ye indirebilirsem almayı düşünüyorum.
  • 19-12-2010, 11:40:55
    #7
    Platin üye
    Yıl sonuna kadar vatan electroworld gibi retaillerde en az 2-3 tane daha %20-25 indirim kampanyası olur. Bir tanesini yakalayıp oradan al bence o zaman.
  • 19-12-2010, 12:11:07
    #8
    sunucuoptimizasyon.com
    saka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıl sonuna kadar vatan electroworld gibi retaillerde en az 2-3 tane daha %20-25 indirim kampanyası olur. Bir tanesini yakalayıp oradan al bence o zaman.
    Evet onuda düşünüyorum üstad, takip etmek gerek.
  • 19-12-2010, 12:11:53
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Bence de yılbaşı kampanyalarını bekle hocam. Ben öyle yapıyorum