https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...a-netbook.html
bir arkadaş böyle bir konu açmış, gözatmadıysanız bir gözatın
Netbook alınacak
28
●1.564
- 19-12-2010, 14:19:263 cell batarya var ayrıca istediği fiyat yüksek.slcQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet halen arıyorum.Frmkucuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 19-12-2010, 14:21:44http://www.arcelikbayim.com/Grundig-...OK,PR-684.html
Bunu düşünür müsünüz? internet 'e filan girdim.Alalı 1 ay olmadı.
Öyle duruyor bir sorayım dedim düşünürseniz fiyatta anlaşırız. - 19-12-2010, 14:24:25Grundig düşünmüyorum. Lg, asus, samsung öncelikli tercihim.
- 20-12-2010, 15:06:352.el almaktan vazgeçtim çünkü nerdeyse sıfır fiyatlarına yakın teklifler geliyor son anda bir gelişme olmassa vatandan 480 e LG x140 alacağım. Farklı marka model önerenler varsa bilgi verebilir
- 20-12-2010, 15:13:40Bende 2. el düşünmüştüm ilk başta ama sonradan sıfır aldım 2.5 ay oldu alalı dell inspiron 1018 modelini kullanıyorum 5.5 saat şarjı gidiyor hala daha tık ses yok galiba fan yok bilgisayarda çok hoşuma gitti bu model sanada önerebilirim.Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.vatanbilgisayar.com/dell-...spx?I_ID=48108