• 19-12-2010, 14:03:28
    #10
    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...a-netbook.html
    bir arkadaş böyle bir konu açmış, gözatmadıysanız bir gözatın
  • 19-12-2010, 14:17:12
    #11
    Arayışınız devam ediyormu?
  • 19-12-2010, 14:19:26
    #12
    sunucuoptimizasyon.com
    slcQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...a-netbook.html
    bir arkadaş böyle bir konu açmış, gözatmadıysanız bir gözatın
    3 cell batarya var ayrıca istediği fiyat yüksek.

    Frmkucuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arayışınız devam ediyormu?
    Evet halen arıyorum.
  • 19-12-2010, 14:21:44
    #13
    http://www.arcelikbayim.com/Grundig-...OK,PR-684.html

    Bunu düşünür müsünüz? internet 'e filan girdim.Alalı 1 ay olmadı.

    Öyle duruyor bir sorayım dedim düşünürseniz fiyatta anlaşırız.
  • 19-12-2010, 14:22:41
    #14
    Bu arada bendeki windows 7 starter.
  • 19-12-2010, 14:24:25
    #15
    sunucuoptimizasyon.com
    Grundig düşünmüyorum. Lg, asus, samsung öncelikli tercihim.
  • 19-12-2010, 14:25:28
    #16
    Anladım aklınız da bulunabilir.

    Kolay gelsin.
  • 20-12-2010, 15:06:35
    #17
    sunucuoptimizasyon.com
    2.el almaktan vazgeçtim çünkü nerdeyse sıfır fiyatlarına yakın teklifler geliyor son anda bir gelişme olmassa vatandan 480 e LG x140 alacağım. Farklı marka model önerenler varsa bilgi verebilir
  • 20-12-2010, 15:13:40
    #18
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2.el almaktan vazgeçtim çünkü nerdeyse sıfır fiyatlarına yakın teklifler geliyor son anda bir gelişme olmassa vatandan 480 e LG x140 alacağım. Farklı marka model önerenler varsa bilgi verebilir
    Bende 2. el düşünmüştüm ilk başta ama sonradan sıfır aldım 2.5 ay oldu alalı dell inspiron 1018 modelini kullanıyorum 5.5 saat şarjı gidiyor hala daha tık ses yok galiba fan yok bilgisayarda çok hoşuma gitti bu model sanada önerebilirim.

    http://www.vatanbilgisayar.com/dell-...spx?I_ID=48108