kratos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türk Telekom'un verdiği kontratlı netbooklar var. Onları düşündün mü? Onlarda uygun fiyata geliyor birde ev telefonuna mecburen fatura ödüyorsan eğer buda mantıklı gelebilir belki?
Telekoma tek kuruş kaptırmak istemiyorum dostum Peşin para varken onların tahahüt saçmalıklarına girmek istemem.