Bende 2. el düşünmüştüm ilk başta ama sonradan sıfır aldım 2.5 ay oldu alalı dell inspiron 1018 modelini kullanıyorum 5.5 saat şarjı gidiyor hala daha tık ses yok galiba fan yok bilgisayarda çok hoşuma gitti bu model sanada önerebilirim.
http://www.vatanbilgisayar.com/dell-...spx?I_ID=48108
Evet dell de tercihlerim arasında ama tasarımı hoşuma gitmiyor.