Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Samsung N150 aldım gayet güzel bir netbook.
o zaman hayırlı olsun güle güle kullan gakgoş

Bu arada samsung'un N210 modelinide beğeniyorum keşke şuan aldığınız fiyattaki gibi ucuz olsa