Konu
Netbook alınacak
22-12-2010, 00:12:51
#24
GARMONSU
Elazığlı168 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Samsung N150 aldım gayet güzel bir netbook.
o zaman hayırlı olsun güle güle kullan gakgoş
Bu arada samsung'un N210 modelinide beğeniyorum keşke şuan aldığınız fiyattaki gibi ucuz olsa