• 20-05-2010, 10:22:57
    #10
    Üyeliği durduruldu
    public_html adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bu telefondan almayı düşünüyorum N73'ü önerirmisiniz? Genel olarak söylüyorum arkadaşa hitaben değil.
    Hocam size şunu söylüyüm. 0 alıcaksan o kadar para verme. N73 fiyatı 2 senedir neredeyse aynı. Şimdi daha üstün modeller var aynı fiyata
  • 20-05-2010, 10:31:00
    #11
    n73 güzel telefondur . onlarca kez yerlerde parçaladım üstüne bastım , çizik dışında hiç bir şey olmadı . Alacaklara tavsiye ederim . hayırlı satışlar
  • 20-05-2010, 10:50:56
    #12
    Üyeliği durduruldu
    n73 kamera bakımından hiç bir telefonda bulunmayan bir özelliktir ve telefon sağlamdır.Kolay kolay bozulmaz...
  • 20-05-2010, 11:36:31
    #13
    Kurumsal PLUS
    Ben 1 Hafta Önce Üsküdar'da Telefoncuya Gösterdim N73'ü Kaça Alırsınız Diye Bana Dediği Fiyat 130 Du.. Tabi Kendi'de Komisyonunu Koyucaktır Satarken.

    Fiyat Bana'da Pahalı Geldi.

    Hayırlı Satışlar..
  • 20-05-2010, 11:40:56
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar hoş güzel diyorsunuz da anlamadığım birşey var.1 Kişi değil yaklaşık 6 kişi bana 200 tl verdi.

    1 Yıl Garantili.Servis görmedi.Herşeyi kullanımda.Garantisi varmı yokmu bilmiyorumda bu telefonun 2. elleri 180-200 tl arasındadır.
  • 20-05-2010, 11:52:09
    #15
    Üyeliği durduruldu
    CrimaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar hoş güzel diyorsunuz da anlamadığım birşey var.1 Kişi değil yaklaşık 6 kişi bana 200 tl verdi.

    1 Yıl Garantili.Servis görmedi.Herşeyi kullanımda.Garantisi varmı yokmu bilmiyorumda bu telefonun 2. elleri 180-200 tl arasındadır.
    Garantisi devam ediyorsa eğer, forumda 250 ye kadar satanlar var hocam. YAni telefonuna güveniyorsan ve temizse gayet, 250 ye kadar isteyebilirsin. Benim telefonumdaki kusurları yazdım. O yüzden 200 tl istiyorum
  • 20-05-2010, 11:59:43
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Hosting + jenerik domain + cdrewriter + 2 gb mp3 çalar ile takas düşünür müsünüz?
  • 20-05-2010, 12:45:05
    #17
    Üyeliği durduruldu
    N73 sağlamdır, kamera vs. gerçekten kalitedir. Ama bu güzelliklerin yanında bir şeyi var ki bütün güzel yanlarını söndürüyor bence: yavaşlık.

    Telefonu 0 aldım, 5-6. aydan sonra kasmalara başladı, birkaç kez format attım anca düzeldi. Ara-ara format şart bu telefona..
  • 20-05-2010, 18:49:42
    #18
    Üyeliği durduruldu
    DeepZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hosting + jenerik domain + cdrewriter + 2 gb mp3 çalar ile takas düşünür müsünüz?
    Peşin para lazım hocam maalesef o şekilde olmaz