public_html adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Satılık n73
20
●1.460
- 20-05-2010, 10:22:57Üyeliği durdurulduHocam size şunu söylüyüm. 0 alıcaksan o kadar para verme. N73 fiyatı 2 senedir neredeyse aynı. Şimdi daha üstün modeller var aynı fiyata
- 20-05-2010, 11:36:31Ben 1 Hafta Önce Üsküdar'da Telefoncuya Gösterdim N73'ü Kaça Alırsınız Diye Bana Dediği Fiyat 130 Du.. Tabi Kendi'de Komisyonunu Koyucaktır Satarken.
Fiyat Bana'da Pahalı Geldi.
Hayırlı Satışlar.. - 20-05-2010, 11:40:56Üyeliği durdurulduArkadaşlar hoş güzel diyorsunuz da anlamadığım birşey var.1 Kişi değil yaklaşık 6 kişi bana 200 tl verdi.
1 Yıl Garantili.Servis görmedi.Herşeyi kullanımda.Garantisi varmı yokmu bilmiyorumda bu telefonun 2. elleri 180-200 tl arasındadır. - 20-05-2010, 11:52:09Üyeliği durdurulduGarantisi devam ediyorsa eğer, forumda 250 ye kadar satanlar var hocam. YAni telefonuna güveniyorsan ve temizse gayet, 250 ye kadar isteyebilirsin. Benim telefonumdaki kusurları yazdım. O yüzden 200 tl istiyorumCrimaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-05-2010, 12:45:05Üyeliği durdurulduN73 sağlamdır, kamera vs. gerçekten kalitedir. Ama bu güzelliklerin yanında bir şeyi var ki bütün güzel yanlarını söndürüyor bence: yavaşlık.
Telefonu 0 aldım, 5-6. aydan sonra kasmalara başladı, birkaç kez format attım anca düzeldi. Ara-ara format şart bu telefona..
- 20-05-2010, 18:49:42Üyeliği durdurulduPeşin para lazım hocam maalesef o şekilde olmazDeepZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
