N73 sağlamdır, kamera vs. gerçekten kalitedir. Ama bu güzelliklerin yanında bir şeyi var ki bütün güzel yanlarını söndürüyor bence: yavaşlık.

Telefonu 0 aldım, 5-6. aydan sonra kasmalara başladı, birkaç kez format attım anca düzeldi. Ara-ara format şart bu telefona..