CrimaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar hoş güzel diyorsunuz da anlamadığım birşey var.1 Kişi değil yaklaşık 6 kişi bana 200 tl verdi.

1 Yıl Garantili.Servis görmedi.Herşeyi kullanımda.Garantisi varmı yokmu bilmiyorumda bu telefonun 2. elleri 180-200 tl arasındadır.
Garantisi devam ediyorsa eğer, forumda 250 ye kadar satanlar var hocam. YAni telefonuna güveniyorsan ve temizse gayet, 250 ye kadar isteyebilirsin. Benim telefonumdaki kusurları yazdım. O yüzden 200 tl istiyorum