Arkadaşlar hoş güzel diyorsunuz da anlamadığım birşey var.1 Kişi değil yaklaşık 6 kişi bana 200 tl verdi.

1 Yıl Garantili.Servis görmedi.Herşeyi kullanımda.Garantisi varmı yokmu bilmiyorumda bu telefonun 2. elleri 180-200 tl arasındadır.