• 20-05-2010, 19:18:44
    #19
    Joystik bende düştü, sordum. 5 tl'ye joystiği veriyolar, 15 liraya da komple joystik sistemini yeniliyolar. Fiyat ideal.
  • 21-05-2010, 16:56:44
    #20
    Üyeliği durduruldu
    MujaHeed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Joystik bende düştü, sordum. 5 tl'ye joystiği veriyolar, 15 liraya da komple joystik sistemini yeniliyolar. Fiyat ideal.
    dediğim gibi en fazla 20 tl masraf çıkar. Alıcısını bekliyor şuan
  • 21-05-2010, 17:22:08
    #21
    Üyeliği durduruldu
    joystick masrafı 40 dan aşağı yapan yok sanırım bende n73 kullanıyorum istanbul bursa ankara hangi şehirde sorsam 40-50 arası fiyat veriyorlar joystick tamiri için bilginize.