Satılık n73 - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Satılık n73
20
●
1.460
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Alışveriş Bölümü
Satılık n73
1
2
3
20-05-2010, 19:18:44
#19
MujaHeed
Joystik bende düştü, sordum. 5 tl'ye joystiği veriyolar, 15 liraya da komple joystik sistemini yeniliyolar. Fiyat ideal.
21-05-2010, 16:56:44
#20
WebhastasiNet
Üyeliği durduruldu
MujaHeed adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Joystik bende düştü, sordum. 5 tl'ye joystiği veriyolar, 15 liraya da komple joystik sistemini yeniliyolar. Fiyat ideal.
dediğim gibi en fazla 20 tl masraf çıkar. Alıcısını bekliyor şuan
21-05-2010, 17:22:08
#21
Hotturk
Üyeliği durduruldu
joystick masrafı 40 dan aşağı yapan yok sanırım bende n73 kullanıyorum istanbul bursa ankara hangi şehirde sorsam 40-50 arası fiyat veriyorlar joystick tamiri için bilginize.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler