-Telefon hiç açılmadı.
-Garantisi bitti. Garantiye 1 kere gitti aynen geri döndü birdaha göndermedim zaten lanet olsun.
-Telefon kapağının üst kısmında renk atmaları oluştu. Ancak telefonun orjinalliği korunsun diye değiştirmiyorum.
Gelelim telefonun sorununa. Telefonda 20 tl lik kadar masraf var.
-Kamera düğmesinin altında switch denen küçük bir parça var. O içine çökmüş ve hafif aşınmış. O ya değişicek ya da dışarı doğru çıkartılcakmış. Masraf 5 tl imiş.
-2.si tam bir sorun mu bilmiyorum ama Joistik çok hassas. Yani dokanır dokunmaz algılıyor. Dokunmatik gibi sanki
. Telefoncuya yarın götürüp sorcam nedenini öğrenince yazarım. Ancak sorun varsa bile en fazla 20 tl ye işi görülür.Telefon için istediğim fiyat 200 TL. 20 tl gibi de masrafı olursa size 220 civarı gelir. Detaylı resim koyucam isteyen olursa
