• 19-05-2010, 18:50:39
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar bazı nedenlerden dolayı telefonumu satmaya karar verdim. Hemen telefonu anlatıyım.
    -Telefon hiç açılmadı.
    -Garantisi bitti. Garantiye 1 kere gitti aynen geri döndü birdaha göndermedim zaten lanet olsun.
    -Telefon kapağının üst kısmında renk atmaları oluştu. Ancak telefonun orjinalliği korunsun diye değiştirmiyorum.

    Gelelim telefonun sorununa. Telefonda 20 tl lik kadar masraf var.
    -Kamera düğmesinin altında switch denen küçük bir parça var. O içine çökmüş ve hafif aşınmış. O ya değişicek ya da dışarı doğru çıkartılcakmış. Masraf 5 tl imiş.
    -2.si tam bir sorun mu bilmiyorum ama Joistik çok hassas. Yani dokanır dokunmaz algılıyor. Dokunmatik gibi sanki . Telefoncuya yarın götürüp sorcam nedenini öğrenince yazarım. Ancak sorun varsa bile en fazla 20 tl ye işi görülür.

    Telefon için istediğim fiyat 200 TL. 20 tl gibi de masrafı olursa size 220 civarı gelir. Detaylı resim koyucam isteyen olursa
  • 19-05-2010, 20:58:31
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Çok pahalı ben geçen sene aldım 0 N73. Geçen sene bile 120-130 falandı 2. eli..
  • 19-05-2010, 22:41:03
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Faggo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok pahalı ben geçen sene aldım 0 N73. Geçen sene bile 120-130 falandı 2. eli..
    Hocam telefoncu 180 veriyor zaten. Sizin o dediğiniz n70 olmasın?
  • 20-05-2010, 00:02:08
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Faggo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok pahalı ben geçen sene aldım 0 N73. Geçen sene bile 120-130 falandı 2. eli..
    bi karışıklık var galiba hocam
  • 20-05-2010, 00:30:23
    #5
    Üyeliği durduruldu
    WebhastasiNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam telefoncu 180 veriyor zaten. Sizin o dediğiniz n70 olmasın?
    Yanlış hatırlıyorum herhalde 220'ydi o zaman.

    Edit: Başta 2. el alacaktım bende ondan sonra 0'a karar vermiştim.

    https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...-ne-kadar.html
  • 20-05-2010, 01:05:03
    #6
    Üyeliği durduruldu
    bende satıyorum n73 sahibinden.com dan birisi benim telefona 200 tl verdi 1 yıl garantisi var. sıfır gibi telefon 120-130 tl bul bu telefonu söyle kaç tane verirse alacam
  • 20-05-2010, 08:01:14
    #7
    Üyeliği durduruldu
    benim n73'ün de joystik aynı sorunu yaşamıştı. içine çöktüğünden oluyo o. almak isteyen arkadaş onu hiç düşünmesin toptan telefon tamircilerinde komple o tuş panelini yani iç paneli değiştiriyolar. yeniliyolar. Enn fazla 20 lira çıkar cebinizden.
  • 20-05-2010, 09:06:50
    #8
    Üyeliği durduruldu
    KayiflePaylas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim n73'ün de joystik aynı sorunu yaşamıştı. içine çöktüğünden oluyo o. almak isteyen arkadaş onu hiç düşünmesin toptan telefon tamircilerinde komple o tuş panelini yani iç paneli değiştiriyolar. yeniliyolar. Enn fazla 20 lira çıkar cebinizden.
    Ben de telefoncuya sorucaktım tşkler bilgi için hocam. Tahmin ettiğim gibi demekki
  • 20-05-2010, 09:14:19
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar bu telefondan almayı düşünüyorum N73'ü önerirmisiniz? Genel olarak söylüyorum arkadaşa hitaben değil.