benim n73'ün de joystik aynı sorunu yaşamıştı. içine çöktüğünden oluyo o. almak isteyen arkadaş onu hiç düşünmesin toptan telefon tamircilerinde komple o tuş panelini yani iç paneli değiştiriyolar. yeniliyolar. Enn fazla 20 lira çıkar cebinizden.