Konu
Satılık n73
19-05-2010, 22:41:03
#3
WebhastasiNet
Üyeliği durduruldu
Faggo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok pahalı ben geçen sene aldım 0 N73. Geçen sene bile 120-130 falandı 2. eli..
Hocam telefoncu 180 veriyor zaten. Sizin o dediğiniz n70 olmasın?