Konu
Satılık n73
20-05-2010, 00:02:08
#4
1Altay
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Faggo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok pahalı ben geçen sene aldım 0 N73. Geçen sene bile 120-130 falandı 2. eli..
bi karışıklık var galiba hocam