WebhastasiNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam telefoncu 180 veriyor zaten. Sizin o dediğiniz n70 olmasın?
Yanlış hatırlıyorum herhalde 220'ydi o zaman.

Edit: Başta 2. el alacaktım bende ondan sonra 0'a karar vermiştim.

https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...-ne-kadar.html