Konu
Satılık n73
20-05-2010, 00:30:23
#5
Faggo
Üyeliği durduruldu
WebhastasiNet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam telefoncu 180 veriyor zaten. Sizin o dediğiniz n70 olmasın?
Yanlış hatırlıyorum herhalde 220'ydi o zaman.
Edit: Başta 2. el alacaktım bende ondan sonra 0'a karar vermiştim.
https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...-ne-kadar.html