Konu
Satılık n73
20-05-2010, 10:31:00
#11
Yrpo3a
n73 güzel telefondur . onlarca kez yerlerde parçaladım üstüne bastım , çizik dışında hiç bir şey olmadı . Alacaklara tavsiye ederim . hayırlı satışlar